گلوب‌اندمیل| نماز جمعه به امامت رهبر معظم ایران در زمانی حساس-راهبرد معاصر
سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم قالیباف: سیاستمداران نباید در کار تخصصی هنرمندان دخالت کنند

گلوب‌اندمیل| نماز جمعه به امامت رهبر معظم ایران در زمانی حساس

یک روزنامه کانادایی برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت مقام معظم رهبری را در زمانی حساس توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 17
کد خبر: ۳۳۷۱۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ وبگاه روزنامه کانادایی «گلوب اَند مِیل» در خبری به بررسی برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پرداخته و نوشت این امر در زمان حساسی رخ می‌دهد.

 

این روزنامه با ادعای اینکه اکنون وضعیت بحرانی است، نوشت رهبر معظم ایران برای اولین بار از سال ۲۰۱۲، امامت نماز جمعه را برعهده خواهد داشت.

 

خبرنگار گلوب‌اند‌میل از تهران گزارش داد: «[آیت‌الله] خامنه‌ای آخرین بار در سال ۲۰۱۲ امامت مراسم نماز جمعه را برعهده داشت و در آن زمان اسرائیل را یک "غده سرطانی" خواند و به تمام کسانی که با آن مقابله کنند وعده حمایت داد. او همچنین درباره هرگونه حمله آمریکا به ایران به بهانه برنامه هسته‌ای هشدار داده و گفت آمریکا خسارتی ده برابر خواهد دید».

 

این روزنامه همچنین نوشت: «تنش‌ها بین ایران و آمریکا از سال ۲۰۱۵ و بعد از خروج رئیس‌جمهور دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی افزایش پیدا کرده است».

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده